مجموعه فرهنگی مسجد جامع حکیم

مسجد جامع حکیم

کیفیت نماز؟؟؟؟؟

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۱۰ ب.ظ



از یکی از بزرگان در مورد کیفیت نماز او سوال کردند گفت:

چون وقت نماز داخل می شود وضو می گیرم و به مصلای خود می روم 

و لحظه ای می نشینم

تا اعضا و جوارح من آرام گیرد سپس به نماز بر می خیزم 

و کعبه را میان دو ابروی خود قرار می دهم

و صراط را در زیر قدم خود می بینم

و بهشت را در طرف راست جهنم را در طرف چپ 

و ملک الموت را در عقب سر

و چنان می پندارم که این آخرین نماز من است 

پس در میان امید وخوف می ایستم 

و تکبیره الاحرام می گویم 

و شمرده قرائت می گویم 

و به خضوع و خشوع رکوع 

و سجود می کنم

و به اخلاص تمام نماز را تمام می کنم 

در حالی که نمی دانم که نماز من قبول شده یا نه ؟ 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۴
مهران حکیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی